Mob: 091 534 85 81
Naručite knjigu
"100 hvatskih lidera"!

Booking govornika

Dopustite nam pronaći pravog
govornika za Vas
. Molimo ispunite
formu sa vašim podacima:


Imam puno kvalitetnih ideja i želim ih realizirati, ali ne znam kako ih najlakše „prodati“ ?

 

Pokušavajući ostvariti veliki broj ciljeva ne uspijevamo ni u jednom, ako buljimo u obilje mogućih ideja koje bismo mogli ponuditi kao i u niz rješenja s kojima bismo se mogli pozabaviti nikad nećemo ostvariti trajnu promjenu, odredite prioritete i krenite. Svijet u kojem je komunikacija hijerarhijskog tipa, zadatci se obavljaju bez pogovora, a ljudi žive i rade u mjestu svog rođenja taj statičan svijet bez puno promjena je iza nas. Direktori se svakodnevno susreću s ljudima kojima je dosta narađivanja, obaveza, kontrole i upravljanja, ljudi žele razgovore intelektualno istih jediniki. Iskoristite to u plasiranju svoje ideje jer upravo Vi kontrolirate glavna sredstva proizvodnje ili usluživanja – znanje. Vaši se zahtjevi ne mogu ingnorirati. Mislite da sam pobrkala lončiće? Jeste li odustali i prije nego što ste krenuli? Ah da već ste povratili svoj entuzijazam i krenuli iznova jer dodatna aktivnost nije napor već radost, a entuzijazam je zarazan, zračite njime ako želite zaraziti i druge vaše uzbuđenje će potaknuti uzbuđenje drugih. Teško je pomaknuti sebe iz statusa quo, a duplo teže druge, jasno svima drugima, ali ne i Vama. Poznata i udobna situacija ,dobro možda ne savršena, ali sigurna i stabilna, a sada Vi od sebe i drugih tražite odlazak u novo, nepoznato – tražite promjenu – dodatnu aktivnost, trud? Da, naravno, drugima je uspijelo i Vama će. Pokušajte razumijeti osobu kojoj ćete se obratiti i pokušajte se empatično postaviti prema toj suprotnoj strani, potom  pogledajte sebe i svoju ideju njezinim očima. Ono što te oči zapamte formulirajte u snažnu priču koju ćete mu potom ispričati svom slušatelju, a on će je interpretirati upravo onako kako Vi želite. Pitajte sebe što mogu ponuditi drugoj strani, što će u mojoj priči druga strana naći za sebe? i iskoristite to kako biste lakše prodali svoju priču jer Vi ste narativno inteligentni.  Kada jednom napravite odmak suprotna strana se neće više boriti protiv Vas nego protiv ideje, a to može samo argumentima. Pogriješili ste i iznijeli ste nejasan i neinspirativan cilj? Ništa zato druga prilika čeka uvijek iza ugla pronađite ju. Ne klonite duhom što je kraći proces Vašeg oporavka i samosažaljevanja imati ćete više vremena na raspolaganju. Nemojte nastojati stvoriti nadmoć nad drugima jer je to prilično nemoguće naprotiv pokušajte stvoriti snagu u drugima i zajedno s drugima.

Ukratko

Usmjerite pažnju prema svojoj ideji - potaknite želju u drugima
Osnažite dodatnim argumentima i nastavite razgovor puni entuzijazma i oduševljenja govoreći o svim posljedicama koje će realizacija ideje imati za Vašeg sugovornika i kompaniju naravno
Pozitivne priče drugih koji su odlučili napraviti iskorak potaknut će drugu stranu na djelovanje.

Važno! Odmah na početku uspostavite emocionalnu povezanost sa slušateljem. Možete krenuti s negativnom pričom koja će privući pozornost vašeg sugovornika, a priča se oslanja na ono što se dogodilo drugima koji nisu išli naprijed, pojačajte efekt jednim pozitivnim argumentom onda ubacite jednu pozitivnu priču kako biste dodatno potaknuli želju.

 Za kraj plasirajte jednu neutralnu priču koja odgovara na pitanje Kako? Kada? i Što? kako biste cijeli razgovor (ideju) osnažili razlozima.

Još nešto, agresivnu drskost pretvorite u mirnu odlučnost jer je to efikasnije. Bilo tko od nas može potaknuti promjenu samo ako to želi. Ako pogledate iznad upravo sam to napravila u ovom odgovoru, a Vi sami prosudite kolika je potencijalna efikasnost ove tehnike.  

 

Dr.sc. Jasminka Samardžija