Mob: 091 534 85 81
Naručite knjigu
"100 hvatskih lidera"!

Booking govornika

Dopustite nam pronaći pravog
govornika za Vas
. Molimo ispunite
formu sa vašim podacima:


Kako se boriti sa razmaženim suradnicima koji uvijek traže još nešto i nikad nisu zadovoljni postojećim?

 

Možda i nema potrebe boriti se, iskoristite njihovu energiju i ideje kako biste im dali ono što žele jer oni najbolje znaju što im nedostaje. Potrebni su nam takvi individualizirani suradnici jer su oni kreativni, odgovorni i fleksibilni. Mogu savladati kompleksne probleme, a razmišljaju van navika i pravila, samosvjesni su i jedinstveni. Puni su inicijative stvarno doprinose poduzeću i poticatelji su zajedničkog rada. Iskoristite njihovu autonomiju i posebnost jer takvi suradnici žele slobodu, ali prihvaćaju i odgovornost. Nakon što pohvalite i iskomunicirate ove pozitivne karakteristike sa svojim suradnicima zatražite od njih da osmisle jedan kraći obrazac ideja u kojem će biti definirano njihovo sadašnje viđenje, onoga što su primijetili i što smatraju nezadovoljavajućim, kao i biti dan njihov prijedlog za promjenu. U obrazac ideja mogu biti uključeni i njihovi mali hirovi i posebne želje (želim Schwarzwald tortu za svoj rođendan da mogu počastiti cijeli ured, želim da mi netko na moj radni stol donese kavu s toplim mlijekom svaki petak u 15 sati). Optimalno je da suradnici sami osmisle obrazac jer će tada biti najzadovoljniji. Kada to napravite iskoristite pravilo uzajamnosti i zatražite od njih da prilagode koncept obrasca ideja kako bi on mogao biti korišten i za tretiranje vanjskih zaposlenika tj. vaših klijenata. Okvirni primjer mogućih  elemenata obrasca:

Ovako ja to vidim sada:_________________________________________________________

Moj prijedlog za promjenu:______________________________________________________

Ova promjena će utjecati na poboljašanje u području (moguć je višestruki odabir):

Osjećaja vlastite udobnosti
Uštede vremena
Uštede novca
Zdravlja
Okoliša
Prodaje
Zadovoljstva

Dopustite im i da sami definiraju prioritete svojih prijedloga A, B ili C jer će Vam to ukazati na urgentnost poduzimanja akcija u smjeru primjene prijedloga. Neka tu bude datum, autor i njegov odjel i što je najvažnije datum kada je to provedeno jer idejni začetnik postaje i lider uvođenja novina.

Postižete sinergijski efekt jer svaki put kad osoba napiše nešto na svoj obrazac sjetiti će se da na isti način reagiraju i negovi klijenti i automatski potićete empatiju, a rezultat je posvećivanje više pažnje potrebama vaših klijenata. Ovisno o specifičnostima vašeg posla možete ovo raditi na mjesečnoj ili kvartalnoj razini u dvije različite boje papira ili slova. Možete nagrađivati izrealizirane prijedloge, koristiti kao okidač za balansiranje želja ili što je najbolje koristiti kao okidač za uvođenje inovacija.

 

Dr.sc. Jasminka Samardžija