Mob: 091 534 85 81
Naručite knjigu
"100 hvatskih lidera"!

Booking govornika

Dopustite nam pronaći pravog
govornika za Vas
. Molimo ispunite
formu sa vašim podacima:


Staze slonova?

Prateći svjetske trendove osmislili smo novi proizvod koji je po našim procjenama tržište trebalo objeručki prihvatiti, ali prodaja ne ide očekivanim tempom. Što se dogodilo?

Zamislite novi park u kojem je posijana nova trava koja je počela nicati, staze su pedantno odvojene rubnicima i sve je savršeno, spremno za otvorenje, ali onda dođu ljudi (klijenti oni kojima smo namijenili naš park) i počnu okrutno gaziti po mladoj travi, stvarajući nove puteve i uništavajući savršenstvo koje smo osmislili samo za njih. Ponekad su te nove staze duže, ali češće su to prečice jer klijenti točno znaju kuda žele hodati i što žele pronaći na kraju staze.

Imamo dvije mogućnosti; možemo bijesni gledati te okrutne klijente i žaliti za mladom travom ili jednostavno s osmijehom pratiti staze slonova i prilagoditi naš proizvod upravo tim stazama. Često mi znamo točno što našim klijentima treba, kakve proizvode i usluge žele, a da i zaboravimo uključiti naše klijente i kontinuirano prilagođavati proizvod baš njima jer on njih živimo. To znamo nema tu ničeg novog.

Postoje ključni elementi koji tvore bazu svakog uspješnog posla. Moramo proizvoditi proizvod  visoke kvalitete? Da, ali održiv posao se gradi na dostavljanju stvarne vrijednosti klijentima. Stvarna vrijednost je ono što klijent smatra vrijednošću, a ne ono što mi smatramo da je dobro za naše klijente. Direktna veza je s drugim pravilom koje kaže ako solidno ne upravljate svojim novčanim tijekom nećete upravljati još dugo. Dakle, promjena i prilagodba tržištu je neminovna jer ne postoji jedna strategija koja će voditi Vašu organizaciju zauvijek, ali zato i je zabavno jer nikad ne znate gdje Vam je kraj sve dok pratite želej vaših klijenata.

Dr.sc. Jasminka Samardžija