Lideri za lidere – ‘BUSINESS TRENDS, INNOVATION & GROWTH’ – 8. svibnja 2015., Hotel Westin, Zagreb
Konferencija Lideri za lidere okuplja vodeće regionalne managere, poduzetnike i uspješne ljude iz ICT-a, marketinga, financija, proizvodnje, edukacije i poslovnog savjetovanja te otkriva kako lideri razmišljaju, koje karakteristike ih determiniraju te kako postati najbolji u poslu kojim se bavite. Konferencija će se održati 8. svibnja 2015. u Hotelu Westin, u Zagrebu, s temom BUSINESS TRENDS, INNOVATIONS & GROWTHu organizaciji tvrtki Mirakul i Motivacijski govornik.
Sve detaljne informacije možete pronaći na službenoj web stranici konferencije: www.liderizalidere.eu
Agenda:
9.00 – 9.30
Obraćanje 'Lidera ambasadora' auditoriju
Top 10 liderskih osobina ličnosti - prezentacija rezultata istraživanja – dr.sc. Jasminka Samardžija
9.30 – 10.30
TECHNOLOGY & INNOVATION
moderator panela: Ivica Perica, Deloitte
Tomislav Bilić, Inchoo
Ante Mandić, IN2
Krešo Perica, IBM Srednja i istočna Europa
Damir Sabol, PhotoMath, PhotoPay
Ivan Vidaković, Microsoft
10.30 – 11.30
MARKETING MANAGEMENT - DIGITAL BUSINESS & TECHNOLOGY TRENDS
moderator panela: Tomo Ricov, Pepermint
Mario Fraculj, McCANN
dr.sc. Jadranka Ivanković, Podravka
Marina Pulišić, JGL
Nikola Vrdoljak, 404 agency
Nikola Žinić, Bruketa&Žinić
11.30 - 12.00 Coffee break
12.00 - 12.30
PREDAVANJE
dr. Ernie Stark, RIT Croatia
Guerrilla Leadership: Leading from the middle rather than the front
12.30 – 13.30
PROJECT MANAGEMENT & FINANCING
moderatorica panela: Marina Ralašić, Banka
prof.dr.sc. Pero Lučin, rektor Riječkog sveučilišta
dr.sc. Vladimir Preveden, Roland Berger
Marko Remenar, Zagrebačka banka
13.30 – 14.30
BUSINESS GROWTH & EMERGING MARKETS
moderatorica panela: dr.sc. Jasminka Samardžija
Tomislav Debeljak, DIV grupa
Mladen Fogec, Siemens
Lana Popović, Coca Cola SE Europe
dr. Thomas Sichla, ZOV Zagreb
Zoran Uranjek, Harburg-Freudenberger, Belišće
14.30 - 16.30 Ručak
Više od dvadeset lidera će u četiri strateška panel razgovora konkretnim primjerima i poslovnim situacijama pokazati s kojim se izazovima susreću u svom poslovanju i na koji način prilaze njihovom rješavanju.
Lideri ambasadori konferencije su: Ivana Medo Bogdanović, dr.sc. Miroslav Dragičević, prof.dr.sc. Ivan Đikić, Boris Galić, Ivan Gligora, Dubravko Hoić, Damir Hoyka, Donald Hudspeth, Dragutin Kamenski, Ivana Kolar, Gordan Kožulj, Vlado Krauthaker, Zdenko Leko, Branimir Muidža, Dimitrije Popović, Ivo Usmiani.
Svrha konferencije
Nakon konferencije sudionici će raspolagati konkretnim znanjima i informacijama koje će već sutradan moći primijeniti u poslovanju – saznat će kako usmjeriti svoja ulaganja u marketing i iskoristiti najnovije marketinške trendove, na koji način i iz kojih izvora financirati krupne investicije i upravljati složenim projektima, koji su najefikasniji kanali izlaska na strana tržišta i kako postati globalna tvrtka te koja najnovija ICT rješenja mogu implementirati u svojim tvrtkama. Sudionici će također saznati u kojem se smjeru razvija poslovanje u novom digitalnom dobu i kako iskoristiti prednosti razvoja tehnologije u inoviranju poslovnih procesa.
Ciljevi konferencije:
- Determinirati poslovne trendove
- Primjerima pokazati kako regionalne tvrtke mogu vrlo uspješno raditi akvizicije i poslovati na svjetskom tržištu
- Primjerima demonstrirati koji je utjecaj inovacija na strategiju poslovanja
- Promjenom perspektiva steći širu sliku funkcioniranja biznisa
- Popraviti osobnu percepciju internacionalnih poslovnih mogućnosti koje postoje u Hrvatskoj
- Saznati koje poslovne modele i pristup razvoju strategije u poslovanju koriste lideri
Metode rada:
Otvoren, interaktivan i dinamičan razgovor, jezgrovita i jasna prezentacija osobnih liderskih primjera iz domaće i svjetske prakse koji osiguravaju razumijevanje sadržaja konferencije. Razmjena iskustava i mogućnost postavljanja pitanja sudionicima panela od strane auditorija.
Više od dvadeset lidera će u četiri strateška panel-razgovora konkretnim primjerima i poslovnim situacijama pokazati s kojim se izazovima susreću u svom poslovanju i na koji način prilaze njihovom rješavanju.
Ciljna skupina sudionika:
Edukacija je namijenjena onima koji žele učiti od najboljih:
- upravi i managementu iz regije (Hrvatska, Slovenija, Srbija, BiH, Makedonija, Crna Gora)
- direktorima sektora
- malim i srednjim poduzetnicima
- voditeljima timova
- voditeljima projekata
- voditeljima prodaje
- mladim poslovnim ljudima s ambicijom da postanu lideri
- članovima akademske zajednice
Voditeljica konferencije: dr.sc. Jasminka Samardžija
Moderatori: Ivica Perica, Deloitte; Tomo Ricov, Pepermint; Marina Ralašić, Banka