Kamilo Antolović
Višegodišnji je teoretičar i praktičar u području tržišnih komunikacija s preko 25 godina iskustva na različitim poduzetničkim i managerskim poslovima u Hrvatskoj i regiji. Sada je voditelj i kreativni direktor agencije K&K PROMOTION
Tip govornika: Osobni razvoj – Life coach, Poslovni treneri (coach), Leadership govornici
Tip eventa: Korporativni konzulting, Marketinška kampanja, Obilježavanje osvajanja novog tržišta, Obilježavanje početka i završetka projekta, Obljetnice poslovanja, Sajmovi, Event po Vašem odabiru!
Budžet: 5.000 - 10.000 kuna
Honorar:
Putuje iz:
Nagrade i priznaja:
Brončano zvono / plakat Cadoro
Nacionalni festival oglašavanja FESTO, 1994
Veliko zlatno zvono / oglas Bramac
Nacionalni festival oglašavanja FESTO, 1998
U izboru uvršten u 100 najboljih oglasa svih vremena
Malo zlatno zvono / radio spot Importane Galeria
Nacionalni festival oglašavanja FESTO, 1999
Malo zlatno zvono / serija radio spotova Importane Galeria
Nacionalni festival oglašavanja FESTO, 1999
Plaketa ARTUR ERCEG
Partner godine, 2000. i 2001. godine
Zlatna plaketa NARODNI RADIO
Poseban doprinos suradnji, 2002. godine
Zlatna plaketa «UDRUGA HRABRO SRCE»
Poseban doprinos humanitarnom radu Udruge, 2005. godine
Plaketa Radio Martin
Poseban doprinos suradnji, 2004. godine
Plaketa Hrvatska udruga za školovanje pasa vodiča
Poseban doprinos suradnji, 2005. Godine
U izboru DIALOUQE INTERNATIONAL oglas Evrope 2009. za DUREX
Član stručnog Žirija FESTO, OUTWORD I SUPERBRANDS HRVATSKA
Najgovornik konferencije „Moć uvjeravanja“ 2010.
Najbolje ocjenjeni predavač na konferenciji „SUPERPRODAVAČ 2011.“
Najbolji predavač Konferencije „BRANDING“, Sarajevo 2011.
Najpredavač na „DANI POSLOVNE EDUKACIJE 2012.“
Najbolje ocjenjeni predavač Akademije CROMA-EduCare 2012.
Iskustvo:
1. BRAMAC - edukacija prodajnih predstavnika (6 osoba)
2. KENDA - edukacija prodavača / maloprodaja (35 osoba)
- edukacija prodavača / predstavnika u veleprodaji
3. EPH MARKETING - edukacija osoblja u marketingu (20 osoba)
4. CADORO - edukacija prodavača / maloprodaja (25 osoba)
5. LEDO - edukacija prodajnih predstavnika i terenskog osoblja
- edukacija vozača i unapređivača prodaje
6. ROBERTO - edukacija prodavača / maloprodaja (25 osoba)
7. EMONA/Slovenia - edukacija prodavača / predstavnika u veleprodaji
8. MOZAIK KNJIGA - edukacija prodavača / maloprodaja
- edukacija prodavača / predstavnika u veleprodaji
9. ŠKOLSKA KNJIGA - edukacija prodavača / maloprodaja
10. ZAGREBAČKA BANKA - edukacija za timski rad (20 osoba)
11. GRAWE HRVATSKA d.d. - edukacija prodajne sile i marketinga (cca 200 osoba)
12. VIPNET - edukacija prodajne sile i voditelja (cca 80 osoba)
13. HYPO BANKA - edukacija osoblja za rad s građanstvom
14. HT - edukacija osoblja za mobilne sustave (cca 40 osoba)
15. VEČERNJI LIST - edukacija osoblja marketing odjela (20 osoba)
16. IBM - edukacija osoblja prodajnog odjela (10 osoba)
17. DOMA - edukacija prodavača (cca 60 osoba)
18. TERMOCOMMERCE - edukacija prodavača maloprodaje (cca 80 osoba)
19. TBG - edukacija voditelja timova (10 osoba)
20. HGK - voditelji agencija za promet nekretnina (40 osoba)
21. CREDO - edukacija prodavača maloprodaje (cca 25 osoba)
22. KOMPA - edukacija prodavača maloprodaje (cca 15 osoba)
23. KENDA - edukacija prodavača veleprodaje (12 osoba)
24. VIPNET - edukacija odjela logistike (cca 15 osoba)
25. BAUMIT - edukacija prodavača veleprodaje (12 osoba)
26. LIKUM - edukacija prodavača maloprodaje (10 osoba)
27. TERMOCOMMERCE - edukacija prodavača veleprodaje (cca 60 osoba)
28. FINA - edukacija prodavača / voditelja (cca 80 osoba)
29. SAPONIA - edukacija marketing funkcije (cca 20 osoba)
30. INA - edukacija marketing funkcije (cca 20 osoba)
31. SIEMENS - edukacija nabava - prodaja funkcije (cca 20 osoba)
32. HG spot - edukacija management-a i prodaje (cca 120 osoba)
33. INTEL - edukacija prodavača maloprodaje (cca 25 osoba)
34. SIKA - edukacija prodavača maloprodaje (cca 15 osoba)
35. SHINDLER - edukacija prodavača maloprodaje ( 8 osoba )
36. FRANCK - edukacija prodavača maloprodaje i logistike (cca 125 osoba)
37. VARTEKS - edukacija top management-a (cca 30 osoba)
38. INA d.d. - edukacija izvršnog management-a (cca 50 osoba)
39. SCHINDLER - PREGOVARANJE-voditelji (cca 10 osoba)
40. HPB - PRODAJA/direktori poslovnica (cca 35 osoba)
41. FIMA - edukacija izvršnog management-a (cca 25 osoba)
42. CEMENTARA LUKAVAC - edukacija management-a (cca 15 osoba)
43. FRANCK - edukacija izvršnog management-a (cca 15 osoba)
44. CEMENTARA KAKANJ - edukacija management-a (cca 15 osoba)
45. STIPIĆGRUPA - edukacija prodavača maloprodaje i logistike (cca 45 osoba)
46. AMELI - edukacija prodavača maloprodaje (cca 25 osoba)
47. ZVEČEVO BIH - edukacija prodavača maloprodaje (cca 15 osoba)
48. MAPEI - edukacija prodavača veleprodaje (cca 15 osoba)
49. AKADEMIJA CROMA - edukacija u okviru akademije (25 sudionika)
50. BDM CLUP Poreč - edukacija poduzetnika regije (25 sudionika)
i druge EDUKACIJE, SEMINARI I IZOBRAZBE UPOSLENIKA.
(K&K je ekskluzivan partner IBM i Proactiva za edukativne programe za tržišne funkcije, a g. Kamilo Antolović je dugogodišnji predavaš u Trgovačkoj školi Zagreb i viši predavač na Visokoj školi Agora s preko 1000 javnih predavanja.Na međunarodnoj konferenciji “Moć uvjeravanja” izabran za govornika konferencije.Najpredavač na konferenciji Superprodavač 2011., najbolje ocjenjeni predavač na Konferenciji BRANDING, Sarajevo 2011. i Danima poslovne edukacije 2012. te najbolji predavač na Akademiji CROMA-EduCare 2012.
Više na: www.google.com (Kamilo Antolović)
Biografija
KAMILO ANTOLOVIĆ
...višegodišnji je teoretičar i praktičar u području tržišnih komunikacija s
preko 25 godina iskustva na različitim poduzetničkim i managerskim
poslovima u Hrvatskoj i regiji.
Sada je voditelj i kreativni direktor agencije K&K PROMOTION,
a od 2002. predsjednik Direktorija OmnisGroup te predavač na
Visokoj školi AGORA za management tržišnih komunikacija. Kao
član ili voditelj tima sudjelovao je u više tisuća projekata, kampanja i
brandova iz područja tržišnih komunikacija na domaćem i regionalnom
tržištu.Objavio dvije samostalne publikacije te više stotina članaka i komentara u nizu medija.
Predavao je na više stotina edukativnih programa iz područja
prodaje, pregovaranja i marketinga za gotova sva vodeća hrvatska
i regionalna poduzeća s preko nekoliko tisuća sudionika gdje je redovito biran najboljim predavačem (Moć uvjeravanja, Superprodavač, Branding BiH, Dani poslovne edukacije; CROMA-EdCare, BDM Club...).
Obnašao je funkciju predsjednika HURA-e i predsjednika Organizacijskog
odbora PRIME-a, zamjenika direktora FESTO-a i predsjednika
Suda časti HURA te člana Žirija Festivala BiH i Superbrands Hrvatska i drugih.
... prvi stalni sudskim vještakom za oglašavanje i tržišne komunikacije u Republici Hrvatskoj i stalni
član Suda časti HURA.
www.google.com/kamilo antolović
Bookiraj govornika