Blog
Preko krize do novih tržišta – mit ili stvarnost
Svi govore treba otvarati nova tržišta i širiti se, a kako kada se ne mogu razvijati ni na svom tržištu? Nema rasta i razvoja bez napora i muke, a kada tržište omogućava lagodu onda nema napretka i zato je kriza velika prilika ukoliko je gledam... Pročitajte više
Imam puno kvalitetnih ideja i želim ih realizirati, ali ne znam kako ih najlakše „prodati“ ?
Pokušavajući ostvariti veliki broj ciljeva ne uspijevamo ni u jednom, ako buljimo u obilje mogućih ideja koje bismo mogli ponuditi kao i u niz rješenja s kojima bismo se mogli pozabaviti nikad nećemo ostvariti trajnu promjenu, odredite priori... Pročitajte više
Kako se boriti sa razmaženim suradnicima koji uvijek traže još nešto i nikad nisu zadovoljni postojećim?
Možda i nema potrebe boriti se, iskoristite njihovu energiju i ideje kako biste im dali ono što žele jer oni najbolje znaju što im nedostaje. Potrebni su nam takvi individualizirani suradnici jer su oni kreativni, odgovorni i fleksibilni. Mog... Pročitajte više
Moji djelatnici su demotivirani, a ja ih želim motivirati?
Naša najvrjednija imovina je naš mozak što god u njega pohranjujemo dobivamo natrag. Stoga pohranjujte samo pozitivne poruke. Uspješno iskustvo je preduvjet za jačanje samopouzdanja, ali i snažan motivator za novi izazov koji nas motivira kada uv... Pročitajte više
Kako znam jesam li dobar lider? Ili Idealan lider sam ja?
Zadobio sam poštovanje i divljenje kako sljedbenika tako i sebi ravnih. Ljudi me prate! Lideri polaze od sebe ako znaju voditi sebe moći će voditi i druge. Samodiscipliniranje je najvažnije jer vođa ima funkciju uzora kojeg se prati i opona&sca... Pročitajte više